Khamis, 26 Mac 2009

About Me

11 Perkara Yang Orang Tak Tahu Pasal Aku 1) Aku akan settlekan perkara tu sampai habis...jika aku suka buat...contohnya pasal komputer 2) akan kemas tempat tidur..sebelum tido...tak boleh tido jika cadar tak betul...dah terbiasa diajar oleh arwah mak 3) Kemas katil di hotel walaupun aku tau ada cleaner yang dtg kemas...rasa malu kalau cleaner tu anggap apalah pemalas tahap dinosour kalau cadar tunggang langgang 4) akan pastikan tak de kain baju kotor dalam mesin basuh kalau nak berjalan-jalan 5) Suka dengan rumah kampung 6) aku akan mengemas kalau tension....akan baca buku cerita kalau tension... 7) Sensitif dan laser kalau dah marah 8) Takut bunyi petir..sanggup nyorok bwh katil masa kecik2 kalau bunyi petir... 9) Berangan nak naik motor besar :) 10) Suka suasana hujan....dan waktu subuh yang hanya kedengaran bunyi semulajadi...tak perlu buka radio..tv....just natural bunyi yang sedia ada 11) Tak suka orang tanya soalan yang sama atau soalan yang tak perlu nak jawab..sendiri mau fikirlah....hehehhe)

1 ulasan:

  1. moksu mmg kelakar...:D
    moksu share hobi baca buku dgn yati...:)

    BalasPadam