Selasa, 10 Februari 2009

Surat Ungu untuk Nuha...

Surat ungu untuk Nuha....bertukar jadi surat saman untukku....hahahahaha....aku rasa aku memandu dalam keadaan yang relaks...tak ada apa yang hendak dikejarkan... Polis: emmmm..sila ketepikan kereta cik...tunjukkan lesen....ok.....mana ic? Aku: kenapa encik? apa salah saya? Polis: awak didapati memandu laju ye...91km sejam...kawasan tu 60km sejam? Aku: ye ke? emmmmm...tak de diskaun ke encik saman ni? Polis: nanti awak tunggu surat ye.... Aku: tapi encik...alamat yang encik ambil...saya dah tak duduk di situ.. Polis: tak pe...awak tunggu je surat tu sampai.... Aku: oklah...terima kasih Harap-harap surat tu tak sampai....masuk ni dah dua kali aku kena saman....yang bawa kereta mewah dan laju tak de pulak kena saman....moral of the story...bersopan-santunlah di jalan raya.

1 ulasan:

  1. kalau nuha tau baca blog moksu ni..mesti dia pun tunggu juga surat saman ni..:p

    BalasPadam